Gotong-Royong di Gelanggang Kota Damansara pada 17.05.2009

Sunday, May 17, 2009 Leave a Comment

Pihak Ahli Jawatankuasa PPR Kota Damansara akan menganjurkan gotong-royong di gelanggang Kota Damansara pada ahad, 17.05.2009 bagi membina tiang dinding gelanggang tersebut sementara dikhabarkan oleh pihak jawatankuasa bahawa setakat ini 40 keping zink yang bakal menutupi separuh gelanggang tersebut telah disumbangkan oleh beberapa pihak termasuk beberapa peralatan lain.

Gelanggang tersebut telah mula digunakan selepas gotong-royong meracun dan memotong rumput dijalankan pada minggu lepas. Sebelum latihan pada minggu ini, sekali lagi gotong-royong dibuat bagi membuang saki baki batu konkrit dan besi cerucuk yang masih boleh ditemui bagi mengelakkan apa jua kecederaan.

Pihak kelab kami sendiri akan menaja beberapa asas dalam mendirikan gelanggang tersebut termasuk papan tanda yang bakal menjadi kebanggaan pihak Ahli Jawatankuasa PPR Kota Damansara dan pihak penduduk tempatan.

Sokongan terhadap penubuhan dan pembinaan gelanggang tersebut juga amat disokong sepenuhnya oleh penduduk setempat apabila pada malam latihan lepas yang turut buat gotong-royong kecil turut dihadiri oleh para ibu bapa dan jawatankuasa penduduk.

Menampakkan lagi semangat mereka, satu kelas dewasa dimohon dibuat secara berasingan dengan kelas yang sedia ada. Malah menurut jawatankuasa, kaum ibu telah menampakkan beberapa penyertaan dan kemungkinan kelas dewasa wanita akan diwujudkan juga.

Terima kasih atas sokongan anda.

0 comments »

Leave your response!