SMS: Tanpa Mengira Puji Atau Mengeji, Sms Bersifat Membina dan Sederhana akan di Pamerkan Untuk Motivasi Bersama.

Wednesday, June 10, 2009 Leave a Comment

Semenjak blog ini dibuka 4 tahun lepas, banyak sms, email dan mesej diterima daripada pelbagai pihak kepada pihak kami yang memberikan pelbagai tanggapan dan mesej kepada kami mengenai Silat Seni Gayong amnya di bawah Pertubuhan Silat Seni Pusaka Gayong.

Ada diantaranya mengandungi unsur mesej yang tidak dapat saya kongsikan dengan rakan-rakan saya kerana isi kandungan yang tidak amat-amat matang.

Manakala mesej yang berunsur sederhana dan agak bijak, kami kongsikan bersama rakan-rakan kami. Manakala persoalan yang ada dan mampu kami jawab, kami cuba postkan di dalam blog ini agar soalan yang sama tidak dijawab oleh pihak kami dan memudahkan rujukan kepada pihak lain.

Kesemua jawapan adalah berdasarkan pandangan peribadi dan kumpulan kami sahaja yang mana tidak memberikan tanggapan umum mengenai Silat Seni Gayong mahupun PSSPGM. Malah segala teguran atas perbezaan pendapat amat kami alukan pandangan anda.

Bermula daripada Jun 2009, kami akan pamerkan beberapa sms pula yang sering dihantar oleh peminat dan pengamal Silat Seni Gayong. Kami telahpun menapis sms-sms tersebut dan hanya sms yang kami anggap baik untuk dikongsikan maka kami pamerkan di sini. Segala sms tersebut akan dipadamkan dan tiada nombor telefon tersebut akan disimpan dan dipamerkan. Cuma nama sebenar atau gelaran (nickname) akan dipamerkan.

0 comments »

Leave your response!