Usaha Kembangkan Gayong Secara Berterusan

Tuesday, March 03, 2009 Leave a Comment

Dalam usaha mengembangkan disiplin Seni Gayong di Selangor, pihak kami telah membuat beberapa perbincangan dengan Anak Gayong Dewasa dan kemungkinan besar usaha mengembangkan Disiplin Seni Gayong ini akan menampakkan harapan baru dengan usaha gigih dan komitmen yang tinggi daripada Anak Gayong dewasa yang mula baru mengenal Gayong ini.

Daripada perbincangan tersebut terdapat beberapa gelanggang baru kemungkinan akan dibuka. Antaranya; gelanggang sekolah (telah dibincangkan dan akan dinyatakan dari masa ke semasa), Puchong Perdana (Cikgu Shams akan mula pada 22.03.2009), Taman Putra Perdana, Taman Saujana Puchong, Taman Kinrara, Taman Bukit Jelutong, Seksyen 16 Shah Alam, Seksyen 27 Shah Alam, Ampang, Taman Warisan di Sepang dan beberapa gelanggang lain.

Setakat ini permohonan gelanggang yang telah melalui perbincangan ialah U2, Shah Alam oleh Cikgu Fariz, Seksyen 27 oleh Cikgu Shams, Seksyen 16 Shah Alam & Taman Saujana Puchong oleh Abang Man Sarawak dan Taman Putra Perdana oleh Abang Dir Puchong Intan.

Terima kasih atas komitmen anda!

0 comments »

Leave your response!