, , , , ,

Kembara KSSG ke Perak 25-26.07.2009

Monday, July 27, 2009 Leave a Comment

(Klik gambar untuk paparan lebih besar)
Sebahagian gurulatih Kelantan yang hadir ke Majlis Ilmu bersama Cikgu Amin Hamzah. Turut pulang ke tanah air ialah Cikgu Hakim daripada Perancis. Masih ramai tiada dalam gambar termasuk taiko Labuan, Cikgu Azizan Ibrahim

(Klik gambar untuk paparan lebih besar)
Bersama Pakngah Izahar dan Cikgu Sazali bersama wakil KSSG yang hadir ke Perak. Hanya 4 orang wakil hadir kerana minggu depan kami ada satu lagi Kembara iaitu ke Kedah.

(Klik gambar untuk paparan lebih besar)
Di hadapan rumah Pakngah Izahar, Batu Kurau. Selepas rumah Pak Ngah, kami menuju ke rumah Cikgu Sazali, anak angkat ADMAR. Kami sembang kat sana pasal Gayong sampai petang dengan Cikgu Sazali dan Pakngah sekali.

(Klik gambar untuk paparan lebih besar)
Sempat turun dan meluangkan masa bagi Program Majlis Ilmu bersama Cikgu Amin Hamzah di Ipoh, Perak. Bermalam di sana dan meluangkan masa dengan anak-anak murid beliau yang kini ramai daripada Kelantan.

4 comments »

  • adimanja said:  

    ambo dok cuba bayangkan ada penuh 3 kereta yg pakai baju ni dtg melawat guru lama atau glgg gayung lain. nampok kemas sungguh!!

    kalau pakai sorang rasanya tak berapa kemas.

    Tahniah la sebab bagi identiti yang kemas lagi baik kepada gayong.

  • SH said:  

    Terima kasih buat semua rakan termasuk rakan seperjuangan lama di Kelantan. Baju tu dah 2-3 org Gayong di Kelantan tempah.

    InsyaAllah, memang dasar Gayong adalah profesional dan kemas. ADMAR sendiri pakai kot masuk kampung perlimaukan budak.

  • kemuncup said:  

    geng gayong lain patut kena ziarah @ adakan program bersama juga contohi depa semua ni. sanggup dn berani turun mana2 tuk rapatkn hubungn

  • SH said:  

    Kami buat apa yg kami rasakan patut. Seni Gayong kalau boleh digunakan untuk memajukan anak bangsa seagama kita, apa salahnya. Majukan setakat mampu!

  • Leave your response!