, , ,

Gambar Sekitar Majlis Aidilfitri KSSG 2009

Monday, October 19, 2009 Leave a Comment

Barisan Kaum Ibu, Isteri dan pesilat wanita terawal yang hadir...

Kehadiran melebihi 100 orang daripada jam 11.15 pagi sehingga jam 8.00 malam. Dari sudut kehadiran dan penyediaan makanan agak memuaskan. Tahun ini ramai ibubapa turut serta bersama anak-anak mereka bagi memeriahkan majlis kami.

Hampir kesemua gelanggang Silat Seni Gayong yang pernah terlibat dalam program kami mahupun program mereka dijemput. Yang sesat, kami minta maaf. Yang keuzuran, kami maafkan. Yang "rasa hebat" tu, tahun depan kami panggil mereka buat demo silat je la.

Gambar - Para penyambut tetamu mengambil masa untuk rehat dan makan untuk kali ke-5. Ini antara skuad penyambut tetamu yang paling dedikasi dan hebat yang pernah dilatih oleh kami.

Delegasi kanak-kanak dan remaja yang paling lewat daripada gelanggang sekitar Puchong. Letih mencari tempat, makan tak ingat!

Kerja bebudak semenjak awal pagi sampai ke petang. Semua mari dok main alat senaman dan senjata kayu. nasib baik parang keris pisau dah naik atas.

1 comments »

  • Anonymous said:  

    tahniah cikgu. apa yg dimaksudkan org hebat tu, org tak kena jemput tapi dok nampak muka ka? wowoowow... pedih - GayongMang

  • Leave your response!