Salam Dari Gurutua & Program Kembara KSSG

Thursday, May 20, 2010 Leave a Comment

Minggu lepas sehingga semalam banyak panggilan daripada rakan-rakan dan juga guru-guru Gayong diterima. Ada yang bertanyakan khabar kerana lama tidak mendengar khabar. Ada bertanyakan pasal program terkini dan ada yang berborak kosong.

Alhamdullilah, dalam kesibukan kami ini kami amat menghargai panggilan sebegitu yang tidak langsung mengingatkan kami mengenai hubungan yang kita semua jalinkan. Terutama melalui program khas kami setiap tahun iaitu Kembara KSSG.

Untuk ahli KSSG, Cikgu Ismail Chik dan Cikgu Man (Gelanggang Singa Berantai) kirim salam tanda ingatan dan doa mereka agar kalian sihat hendaknya.

Pada tahun ini, Kembara KSSG akan diteruskan dengan beberapa destinasi yang mungkin akan bermalam dibeberapa tempat.

Kembara KSSG yang masih belum ditentukan masa dan tarikh atas dasar sibuk dan pelbagai rutin harian, sedang dirancang untuk ke bahagian selatan tanah air dan juga bahagian timur.

Kembara ke Selatan akan melibatkan beberapa tempat di Melaka dan Johor manakala Timur akan ke Terengganu, Pahang dan pulang ikut Kuala Pilah. Kenapa perjalanan pulang sedemikian, rasanya ahli KSSG lebih arif mengenainya.

Kedua-dua kembara akan dijalankan berasingan.

0 comments »

Leave your response!