Demontrasi Silat Di Karnival Masjid As Salam Berjalan Lancar.

Monday, June 28, 2010 Leave a Comment


Tahniah buat semua ahli Silat Seni Gayong gelanggang Masjid As Salam Puchong Perdana keranan memberikan komitmen yang terbaik dalam menjayakan demontrasi silat sempena karnival Masjid As Salam semalam.

Seramai 40 orang ahli gelanggang Masjid As Salam terlibat dalam demontrasi tersebut dan kepada yang tidak terpilih, harap jangan kecil hati dan masih ada peluang yang lain di masa yang akan datang. Selain daripada itu tambahan 18 orang yang terpilih daripada gelanggang Bandar Bukit Puchong  dan Bandar Saujana Putra turut memeriah demontrasi semalam.

Untuk kali pertama juga, pasukan team latihan khas (demo) yang terdiri daripada bengkung kosong dan putih kosong diturunkan semalam bagi memeriahkan lagi demontrasi tersebut. Walaupun masih lagi baru dalam latihan silat, tetapi persembahan team tersebut dalam permainan kosong dan senjata amat-amat tidak mengecewakan pihak gurulatih mahupun pengunjung.

Malah beberapa pihak penjaga melahirkan rasa tidak percaya melihat permainan anak-anak mereka walaupun masih 3-5 bulan di bawah latihan pihak kami. 

Video dan gambar akan dimuatkan dalam masa terdekat. Terima kasih kepada semua atas sokongan anda terutama pihak para penjaga.

0 comments »

Leave your response!