,

Keahlian Masjid As Salam, Puchong Perdana Bertambah Lagi

Saturday, July 03, 2010 Leave a Comment


Selepas demontrasi Karnival Masjid As Salam tempohari, pihak KSSG yang bergelanggang di Masjid As Salam masih lagi menerima permintaan daripada para penjaga dan remaja bagi menyertai latihan di sana. Latihan pada rabu lepas, pihak gelanggang masih lagi menerima 8 pelatih baru yang menjadikan kini pelatih di Gelanggang Masjid As Salam berjumlah sekitar 65-70 orang yang masih aktif.

Dengan persembahan demo yang memberansangkan daripada pelatih yang berusia 4-5 bulan baru-baru ini juga pihak gelanggang mendapat beberapa cadangan daripada pihak pelatih untuk meneruskan team demo. Bagaimanapun, Team Latihan Sabtu (Demo) yang sedia ada akan ditamatkan latihan menjelang Ramadhan manakala satu team baru akan ditubuhkan bagi memberikan peluang kepada pelatih-pelatih yang lain. Team baru ini akan tidak menjalani latihan untuk demontrasi atau tempur. Butiran akan dijelaskan kelak.

Sehubungan dengan pengambilan ahli yang mengalakkan, latihan Ramadhan akan diteruskan dan perbincangan mengenai butiran latihan khas Ramadhan akan dilanjutkan kepada pihak Masjid As Salam dalam masa terdekat.

2 comments »

  • Anonymous said:  

    cikgu nme kat gmba...
    bond dgn amirul

  • SH said:  

    saja nak bagi Ben glamer. Dah la tak leh main parang hari tu..

    PERSONAL BLOG ABOUT LEGAL & MY PERSONAL LIFE

  • Leave your response!