,

Sekitar Majlis Jamuan dan Silaturrahim Aidilfitri KSSG 2010

Monday, October 11, 2010 Leave a Comment

Pihak kelab mengambil kesempatan mengucapkan ribuan penghargaan kepada pihak Anak Gayong sekeluarga serta rakan-rakan seperjuangan daripada lain-lain gelanggang dan pertubuhan yang sudi singgah bagi memeriahkan majlis kami tersebut.

Alhamdullilah, kehadiran adalah di luar jangkaan yang mana melebihi 350 orang iaitu  dua kali ganda pada target kehadiran. InsyaAllah semoga ia menjadi satu anjakan positif kami dalam dilihat sebagai pemangkin ke arah perkembangan Seni Gayong tanpa mengira pertubuhan Seni Gayong. Ini antara beberapa gambar yang sempat kami rakamkan.

Pelbagai juadah disediakan dan melebihi 3 kali ganda daripada persediaan pada tahun sebelumnya. Alhamdullilah sebagaimana gambar di atas diambil pada jam 3.30petang.

Cikgu Mohd Nor 'Geting' bersama barisan pentadbiran kelab.

Yang bekerja turut hadir pada waktu makan tengahari. Terima kasih atas meluangkan masa kepada Kamaruzzaman dan beberapa ibubapa yang bekerja turut mencuri masa untuk hadir ke majlis kami.

Cikgu Hazil dan Cikgu Along bersama pelatih-pelatih dewasa. Ini situasi round pertama. Penuh tertib.

Rombongan kedua daripada Anak Gayong dari Gelanggang Masjid As Salam, Puchong Perdana. Semua gelanggang di bawah kelab hadir memberikan sokongan walaupun masih ramai yang tidak dapat hadir terutama daripada gelanggang Shah Alam dan Kota Damansara. Mungkin fakta jarak, tetapi tetap ada wakil daripada gelanggang tersebut.

Antara rombongan daripada Pusat Latihan Kajang Utama (PSSGM) dan Gelanggang Singa Berantai, Bangsar (PSSGM). Terima kasih Cikgu-cikgu.

0 comments »

Leave your response!