, , ,

Jemputan PSSGM Kuala Lumpur Ke Malam Silaturahim & Sambutan Aidilfitri 2012

Tuesday, September 18, 2012 Leave a Comment


KSSG bersama VIPS dan orang kuat PSSGM Kuala Lumpur

Atas jemputan pihak PSSGM Kuala Lumpur, KSSG membeli meja/kerusi sempena majlis tersebut. KSSG amat berbesar hati atas jemputan berkenaan dan InsyAllah sekiranya dijemput lagi, kami datang lagi.

Sememangnya menjadi dasar KSSG bagi memberikan impak baik dalam menyatakan perpaduan Seni Gayong secara terbuka kepada mana-mana pertubuhan Seni Gayong.

Barisan ahli KSSG yang hadir pada malam tersebut

KSSG menaja keseluruhan pembelian meja/kerusi bagi ahli terpilih KSSG. Terima kasih juga kepada pihak penganjur yang sempat mengundi beberapa ahli KSSG yang mendapat cabutan bertuah.
Everything is FREE

Cikgu Aziz Othman (Gurulatih batch Seni Gayong ke-2 di Selangor), Cikgu Shams, Cikgu Abu dan Cikgu Mohammmad Nor (Nor Geting) 

Walaupun kehadiran tidak menyeluruh kepada majlis berkenaan tetapi semua meja penuh dan meriah. Biarpun setiap generasi tidak diwakili ramai tetapi yang mana ada sempat untuk kenal dan dikenalkan. Semoga Silaturahim akan berpanjangan dan akan memberikan penyatuan dikemudian hari. KSSG telah mulakan penyatuan melalui pelbagai program dalam beberapa tahun ini, semoga yang lain turut akan sertai pernyatuan dalam apa jua cara anda.

Barisan anak teruna yang masih tinggal dalam KSSG. Ahak!

0 comments »

Leave your response!