,

PERSONAL TRAINING

Sunday, February 08, 2015 Leave a Comment

PERSONAL TRAINING

Pihak Persekutuan Seni Pusaka Gayong Persilatan SH Malaysia telah menjalankan latihan Personal Training bagi persendirian One by One atau One by Group semenjak 2-3 tahun lalu. Kepada yang sertai sebagai pelatih boleh hubungi 014-9933774

Mungkin perkara ini tidak diwar-warkan dengan baik bagi menjaga privasi pelatih kami. Antara lain modul yang disediakan adalah bagi latihan:

SELF DEFENSE;
Khas untuk wanita dan lelaki bagi teknik beladiri yang ringkas tetapi merangkumi semua.

SELF ESTEEM;
Untuk keyakinan diri selain latihan senibeladiri. Biasanya remaja lepasan SPM atau lelaki dan wanita masalah berat badan atau pemalu.

ZERO TO HERO;
Latihan bagi yang ingin belajar senibeladiri dengan segera dan teknik yang simple. Ia lebih kepada teknick serangan dan belaan seperti kick boxing selain modul pattern khas teknik.

OFFICIAL;
Kami belum gunakan modul ini yang khas bagi penggunaan berkaitan latihan kerja seperti artis, jaga, polis, pihak peguasa tempatan.

Kami mulakan latihan ini dengan yuran RM1000 bagi 30 jam masa latihan gurulatih. Bermula 2015, yuran dikenakan ialah RM500 bagi 12 jam latihan gurulatih.

Pihak persekutuan masih memerlukan gurulatih yang komited bagi menjalankan latihan persendirian ini. Pihak Persekutuan hanya meletakkan syarat layak gurulatih bergelanggang, komited dan berkahwin.

0 comments »

Leave your response!