,

Permohonan Jawatankuasa Penduduk Satu Gelanggang di Puchong

Wednesday, June 17, 2009 Leave a Comment

Pihak Kelab amat berterima kasih kepada seorang ahli senior PSSGM yang mana mengesyorkan pihak kami dalam membuka gelanggang di Puchong setelah seorang penduduk menghubungi beliau. Kami melihat perkara ini sebagai suatu yang amat positif mengenai perkembangan kami sendiri mendapat sokongan baik daripada pihak semua Gayong dan yang paling jelas antara objektif kami dalam melahirkan hubungan baik dengan semua pertubuhan Gayong semakin menampakkan kesan.

Jawatankuasa penduduk telah dihubungi pada 2-3 minggu lepas dan perbincangan yang dibuat, pihak kami bersetuju untuk tidak membuka gelanggang sebaliknya mengekalkan gelanggang yang terdekat dengan kawasan tersebut iaitu Bandar Bukit Puchong.

Ini memandangkan jarak yang dekat dan tidak terlalu jauh dan prestasi dan penyertaan yang memberansangkan di gelanggang tersebut.

Walaupun begitu, promosi gelanggang Bandar Bukit Puchong mungkin akan diluaskan oleh rakan-rakan kita tersebut. Terima kasih atas permohonan yang dibuat dan salam perkenalan daripada pihak kami.

0 comments »

Leave your response!