, ,

Gelanggang Masjid As Salam Penuh Dan Padat & Permohonan Gelanggang

Monday, January 25, 2010 Leave a Comment

Semasa latihan pada hari rabu lepas, gelanggang Masjid As Salam penuh dengan pelatih baru dan juga pelatih lama yang dijangkaui melebihi 40 orang tidak termasuk beberapa pelatih yang masih tidak memulakan latihan pada malam tersebut dan ahli-ahli lama yang tidak hadir.

Sambutan luar biasa tersebut dikatakan diterima selepas beberapa promosi dibuat oleh pihak kami melalui flyers tajaan melalui lampiran akhbar yang mana kebanyakannya mendapat sokongan para penjaga sepenuhnya. Alhamdullilah.

Ramai diantara remaja yang hadir semalam adalah dalam lingkungan bersekolah menengah yang masing-masing seronok berlatih dalam keadaan agak ramai dan.

Pihak kami amat berbangga dengan sokongan dan usaha pihak penjaga dan ibubapa dalam menaruh kepercayaan kepada pihak kami terutama seni silat dalam melahirkan satu generasi baik walaupun terdapatnya senibeladiri yang lain di kawasan tersebut.

Malah yang lebih kami syukurkan kepada Allah SWT apabila banyak permintaan dalam minggu ini datang daripada Taman Alam Megah, Shah Alam yang mana memohon agar satu gelanggang silat daripada kelab kami dibuka latihan di situ.

Berbalik kepada cadangan tersebut seorang penduduk yang mencadangkan tersebut mungkin akan mencadangkan mahupun mengusahakan satu tempat bagi tujuan tersebut. Dalam masa yang sama, pihak kami mungkin akan mengusahakan perkara yang sama kerana tahun 2010, pihak kami menaruh minat untuk memperluaskan gelanggang melalui masjid.

0 comments »

Leave your response!