,

Kursus Terbuka Seni Yoi Kedua Pada 31.07.2010

Friday, July 30, 2010 Leave a Comment


Ini adalah sambungan kepada Kursus Seni Yoi yang pertama diadakan sebelumnya. Kursus ini menekankan kepada silibus yang sedia ada bagi perkongsian ilmu mahupun tujuan ilmiah. Latihan kali kedua ini akan dibuat lebih kepada latihan biasa dan tiada latihan dan senaman berat dan ketat ditekankan atas permintaan kerana kebanyakan ahli kelab kini dalam latihan khas tempur bebas sehingga 06.08.2010.


Kursus ini kelab buka kepada umum tetapi terhad kepada bilangan 18 orang sahaja. Mengenai yuran, pihak kelab memohon bayaran derma RM20.00 bagi ahli kelab KSSG dan RM30.00 bagi bukan ahli KSSG. Ini adalah untuk kos makan dan pengangkutan tenaga pengajar dan derma kepada Tabung Amal KSSG. Latihan akan diadakan pada 31.07.2010, Jam 9.30 malam sehingga 11.30 malam. Untuk penyertaan, sila SMS 014-9933774

Sebarang sumbangan yang melebihi daripada kadar di atas amat digalakkan. Tabung Amal akan digunakan untuk tujuan amal dalam program KSSG di mana-mana pusat kebajikan.


Bagi bukan ahli KSSG, pemegang bengkung Merah ke atas akan diutamakan. Pelajar sekolah tidak dibenarkan. Pernyertaan kursus ditutup apabila cukup penyertaan. Siapa cepat dia dapat. Setakat ini kursus Simbat yang dijadualkan terpaksa ditangguhkan kerana masalah masa ahli dan tenaga pengajar.

Bagi yang tidak menyertai kursus Seni Yoi yang dibuat kali pertama, boleh 'kejar' silibus daripada pelatih pada kursus tersebut nanti.

0 comments »

Leave your response!