Kelas Khas Sparring & Mini Perdana Gayong

Saturday, December 11, 2010 Leave a Comment

Kelas Sparring bebas ini dibuat selama 4 minggu dalam bulan Disember 2010 sempena program cuti sekolah yang mana terbuka kepada semua Anak Gayong. Diadakan setiap Ahad Jam 8-10 pagi dibulan Disember 2010. Tempat di Kompleks Rakan Muda, Puchong. Yuran adalah PERCUMA.

Pada latihan pertama tempohari iaitu pada 05.012.2010 tidak ramai yang turun. Mungkin kebanyakan ada program cuti sekolah dan juga kenduri. Selain daripada itu para pesilat ramai masih lagi dalam peperiksaan SPM. Namun kehadiran lebih kurang 18 orang pesilat tidak menghampakan. Kepada ahli kelab atau tidak boleh menyertai kami atau hantar anak anda ke sana. Hubungi kami: 014-9933774

Pada minggu lepas, latihan ditumpukan kepada stamina dan kaki sahaja. Latihan minggu lepas diketuai oleh Cikgu Along Shahril. Manakala minggu ini akan ditumpukan perkara yang sama ditambahkan dengan sparring 2 lawan 1 dan stamina serangan 2 minit. Selain daripada itu terdapat beberapa latihan lain.

Pihak kelab mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan para ahli dan ibu bapa. Kepada yang tersilap masa dan hadir malam, sila hadir pada pagi ahad ini. 

0 comments »

Leave your response!