, , , , ,

Latihan Silat Seni Gayong di Putra Heights, Subang Jaya

Monday, January 17, 2011 Leave a Comment


Pagi tadi sempat dimaklumkan oleh Abe Nick @ Nick "DiGi yang pihak Jawatankuasa Penduduk (JKP) MPSJ di kawasan Putra Heights telah bermesyuarat dan bersetuju untuk meneruskan latihan silat seni Gayong yang telah tertangguh di Putra Heights sebelum ini.

Dalam mesyuarat yang dihadiri oleh wakil KSSG dan JKP MPSJ Putra Heights pagi tadi telah bersetuju untuk melaksanakan latihan Silat Seni Gayong sepertimana berikut:

Hari: Setiap Ahad
Masa: 8.30 - 10.00 pagi
Tempat: Balai Masyarakat Putra Heights (tepi Surau Baiturrahman)
Hubungi: 014-6690545 (Nick) 014-9933774 (KSSG)

Perbincangan sebelum ini peringkat pelatih dewasa, gelanggang tersebut akan dikendalikan oleh Abang Malik daripada gelanggang pusat KSSG. Manakala latihan akan dibantu oleh Nick dan beberapa rakan yang lain.

Promosi dalam bentuk flyers dan banner akan mula diedarkan dan direntangkan sebelum jumaat ini.  Manakala promosi melalui Facebook telahpun bermula dan mohon kerjasama semua pihak agar perjalanan kelas berkenaan dapat dikongsikan kepada semua pihak.

Alhamdullilah, selepas azam 2011 dilancarkan oleh pihak KSSG dan penegasan latihan serta ujian bengkung dalam melaksanakan Azam 2011, beberapa gelanggang baru akan dimulakan dalam bulan Januari 2011 oleh barisan pelatih dewasa KSSG.

4 comments »

  • SH said:  

    Sebut "Abang Malik" baru segar angin dengarnya!

  • Anonymous said:  

    segar...

  • Anonymous said:  

    siapa yang segar ni??

  • Anonymous said:  

    abang malik pendekar cangkul

  • Leave your response!