, ,

Program KSSG Sepanjang Januari - Jun 2011

Saturday, January 22, 2011 Leave a Comment


Seperti yang diamalkan semenjak 3 tahun lalu, Ahli Jawatankuasa KSSG dimainkan peranan secara aktif oleh semua pelatih dewasa yang kini telah dipusatkan di Bandar Pusat Puchong yang mana dalam peranan terbesar mereka sebagai Anak Gayong di bawah pentadbiran KSSG, kelab mewajibkan mereka melaksanakan satu program sekurang-kurangnya sepanjang sessi tahun berkenaan.

Dalam permulaan tahun 2011 ini, beberapa program yang dijangka dilaksanakan sebelum Jun 2011 telah dimaklumkan oleh beberapa Anak Gayong dewasa. Semoga kepimpinan sambil bersilat boleh digilap dalam masa yang sama boleh bermasyarakat. Antara program yang telah dimaklumkan kepada pihak kelab:

Futsal - Ayah Sue 
Kelab akan membentuk satu team futsal dan bermain secara persahabatan dengan mana-mana gelanggang yang dicadangkan. Mungkin akan dipilih daripada gelanggang yang mempunyai prestasi untuk kalah kepada kami.

Kursus Lengkap Pengurusan Jenazah - Abang Malik "Cangkul"
Kursus akan mengaplikasikan secara menyeluruh teori dan praktikal daripada saat kematian sehingga silat jenazah. Awal cadangan akan dibuat bersama proses mengebumikan mayat tetapi masa akan menjadi halangan dan pengurusan pengebumian akan dibuat pada kursus kedua.

Kembara KSSG Ke Pahang - Cikgu Hazil
Beberapa tempat dan guru lama Gayong telah dikenalpasti dan akan berlaku singgah menyinggah seperti biasa. Mencari penat sebarang dua. 

Kembara KSSG ke XXXXX & Kursus Urat - Cikgu Shams
Seorang guru tua mungkin bakal dipujuk bagi kursus ini dan ia akan diadakan secara tidak formal dan mendalami rahsia dan filosofi akan didahulukan.

Perlimau Tapak & Mandi Minyak - Abang Abu Hassan
Akan diadakan di kawasan Puchong yang mana setiap Anak Gayong akan dikenakan sebanyak RM10.00 dan kendalikan sepenuhnya oleh KSSG dan jemputan Guru Lama.

Kempen Hari Seni Gayong Setiap Sabtu - Cikgu Shams
Kempen memakai baju dan tanda sebagai Anak Gayong pada setiap sabtu dengan identiti tersendiri sebagai menaikkan nama baik Seni Gayong dan promosi kepada semua Seni Gayong. Kempen telah berjalan semenjak 08.01.2011 dan semua berjalan lancar.

Kursus Perubatan Bekam Sunnah - Nick "DiGi"
Akan dimaklumkan masa dan tempat serta kos.

Ada berani?

0 comments »

Leave your response!