, , ,

Terima Kasih APAC University

Friday, May 18, 2012 Leave a Comment


Terima kasih atas jemputan APAC University dan Open Martial Art Academy kami ke Majlis Malam Penghargaan kepada perguruan dan pertubuhan yang aktif. Kami mungkin jemputan termuda dan organisasi termuda tetapi keaktifan KSSG menjadi sandaran. Terima kasih sekali lagi.

3 ahli KSSG diketuai Cikgu Along Shahril datang ke majlis berkenaan. Cikgu Shams dan Cikgu Abu yang dalam masa yang sama ada pertemuan peringkat dunia bagi agenda MMA, ESPN dan masadepan senibeladiri asia du sebuah hotel 5 bintang sempat singgah untuk meraikan antara gurunya dan juga penerima anugerah khas malam berkenaan sebagai legenda dan pakar senibeladiri iaitu Cikgu Awang Daud atau lebih disebut Paksu atau Ayah oleh kami semua.

Malah apa yang kami lebih bangga, selepas 5 tahun aktif KSSG kini dikenali ramai. Malam tersebut sebagai bukti ramai tidak perlu tanya lagi apabila memandang baju dan lambang Naga Merah bulat itu. Malah ketua perguruan mahupun guru utama turut kenali KSSG dengan baik dan turut menyebut nama beberapa individu daripada KSSG tanpa diperkenalkan. 

Terima kasih semua sokongan..Gambar lain akan menyusul

0 comments »

Leave your response!