Latihan & Gelanggang Putra Heights

Saturday, March 21, 2009 Leave a Comment

Pagi tadi jam 10.00 pagi dilansungkan latihan pertama di Putra Heights Subang Jaya yang mana kehadiran adalah seramai 9 orang pesilat termasuk pesilat baru. Beberapa mereka yang berminat tidak dapat turut serta kerana berada di kampung atau ada program lain sempena cuti sekolah.

Namun, respon awal penduduk di sana menunjukkan kemungkinan akan menerima penyertaan seperti Bandar Bukit Puchong yang mana sedikit permulaan nya dan kemungkinan menerima penyertaan melebihi 30 orang dalam masa terdekat berdasarkan respon yang diterima.

Jam 11.30 pagi yang sama, kami dikunjungi oleh seorang penduduk di sana yang turut ingin mendaftarkan 2 orang anak beliau tetapi terlewat. Sepanjang perbincangan, beliau turut menawarkan tempat dewan baru kepada kami di Putra Heights bagi mengadakan kelas silat. Kemungkinan kelas akan berpindah ke Dewan Masyarakat JMB Seri Mutiara dalam masa terdekat.

Dengan bantuan keahlian beliau juga, kemungkinan keahlian akan meningkat daripada apa yang diramalkan berdasarkan respon sahaja. Terima kasih atas sokongan anda!

0 comments »

Leave your response!