, ,

Majlis Penerangan & Pengambilan Ahli Baru di Bandar Saujana Putra

Monday, February 08, 2010 Leave a Comment

Segala puji-pujian saya panjatkan kepada Allah SWT yang dengan kudrat dan izinNya, pihak kami dan pihak AJK Penduduk di Bandar Saujana Putra sekali lagi sepakat dalam menubuhkan satu kelas silat bagi penduduk beragama Islam di kawasan Bandar Saujana Putra, Langat.

Atas persetujuan dan hasil perbincangan positif di antara pihak kami dan pihak AJK Penduduk serta surau berkenaan pada malam Isnin lepas, maka pihak-pihak bersetuju bahawa kelas akan dimulakan pada minggu hadapan di satu sudut taman di Bandar Saujana Putra.

Bagi hari permulaan, pihak kami bersama penduduk di sana akan menganjurkan satu sessi suai kenal dan penerangan mengenai kelas yang bakal diadakan tersebut serta pendaftaran ahli baru. Majlis akan diadakan seperti berikut:

Tarikh - 14.02.2010 (Ahad)
Masa - 9.00 malam (Selepas Isyak)
Tempat - Kawasan Perumahan Iris (Dekat Surau)
Hubungi - Cikgu Along : 012-2699991

Sempena dengan penubuhan kelas tersebut, pihak kami dengan ini telah membenarkan dan melantik seorang gurulatih bagi menyelia kelas tersebut dan kemungkinan akan ditambahkan kepada 2 orang lagi sekiranya kelas silat berasingan kepada pihak dewasa mendapat sambutan kelak

Akhir kata, jutaan terima kasih daripada pihak kami. Hanya Allah SWT yang mampu membalas jasa baik dan komitmen pihak Tuan-tuan.

0 comments »

Leave your response!