,

Demo Silat di Masjid Kota Damansara Pada 19.07.2010

Saturday, July 17, 2010 Leave a Comment

Yang Berhormat (Kubang Kerian) Encik Salahudin Ayub

Demo silat ini adalah atas permintaan pihak Pentadbiran Masjid Kota Damansara yang mana satu majlis makan malam bersama pemimpin setempat serta VIP dan rakyat akan diadakan bagi mengutip dana kewangan kemiskinan bagi satu kawasan Padang Terap di Kedah. Sehubungan dengan itu 3 wakil rakyat akan memberikan ucapan pada malam tersebut tidak termasuk wakil tempatan iaitu YB Salahudin Ayub, YB Dato' Mahfuz Omar dan YB Nasir Zakaria. Beberapa Yang Berhormat lain dan VIP juga akan hadir pada malam tersebut yang mana sebagai tetamu.

Acara akan berlangsung selepas isyak dan insyaAllah demo silat akan dilaksanakan oleh beberapa remaja daripada Masjid As Salam yang mana terpilih sebelum ini dalam latihan malam sabtu yang disebut sebagai "Team Seni". Mereka terdiri daripada barisan remaja yang masih belum pernah diuji dengan peningkatan bengkung. 

Yang Berhormat (Pokok Sena) Dato' Mahfuz Omar

Aturcara di Masjid Kota Damansara akan bermula seperti biasa iaiatu selepas maghrib akan ada kuliah maghrib dan selepas Isyak berjemaah, majlis jamuan ini akan diadakan di perkarangan masjid. Majlis akan tamat pada sebelum jam 12.00 tengah malam. Bagaimanapun, team demo akan dibawa pulang sejurus selepas melaksanakan demo tersebut.

Yang Berhormat (Padang Terap, Kedah) Ustaz Nasir Zakaria

Kepada pimpinan KSSG, anda juga diwajibkan hadir ke sana selewat-lewat jam 9.30 malam bagi memberikan sokongan dan promosi serentak kepada beberapa pihak di sana.Sila pakai baju korporat KSSG.

0 comments »

Leave your response!